Laulajien sointuva yhteisö.

Kuoromme on Suomen ainoa ortodoksiseen suomenkieliseen kirkkomusiikkiin erikoistunut naiskuoro.

Laulajiamme yhdistää rakkaus musiikkiin

Kuoron yhdistystoimminnasta

Rovaniemeläinen naiskuoro Vocaliisat on rekisteröity yhdistys, jonka toimintaa ohjaa vuosikokouksen valitsema hallitus. Kuoromme toimintoja suunnittelee ja toteuttaa erikseen nimettävät laulajiemme muodostamat tiimit.

Kuoromme on kuitenkin yksityinen, joten Vocaliisat ei saa taiteelliselle toiminnalleen minkäänlaista rahoitusta taustaorganisaatioilta. Vocaliisat ry. on kuorojohtaja Kervisen
työnantaja ja yhdistyksen koko toiminta rahoitetaan itse. Kuoron toiminta on ollut aina tavoitteellista
ja taiteellisesti korkeatasoista. Tavoitteiden saavuttaminen ei kuitenkaan ole mahdollista ilman
apurahoja ja eri lahjoittajien tukea.

Yksityisenä kuorona joudumme rahoittamaan toimintamme kuorolaisten jäsenmaksuilla, konsertti- ja muilla esiintymistuotoilla sekä satunnaisilla avustuksilla.

Kuoron toimihenkilönä toimii taiteellinen johtaja eli kuoronjohtaja-laulunopettaja Anniina Kervinen.

Kuoromme on Sulasol ry:n (Suomen Laulajain ja Soittajain Liiton), Sulasol Lapin piiri ry:n sekä Suomen Naiskuoroliiton jäsen.

Kuoron hallitus

Vocaliisat ry:n toimintaa johtaa yhdistyksen hallitus, johon kuuluu vuosikokouksen valitsemat 7 jäsentä.

Toimintavuoden 2022-2023 hallituksen muodostavat seuraavat henkilöt:

Ilona Lehmus, puheenjohtaja

Anniina Kervinen, kuoronjohtaja

Anneli Körkkö, varapuheenjohtaja

Sirkka Jokela, sihteeri/ rahastonhoitaja

Anne Karhu, jäsen

Nadeschda Kervinen, jäsen

Olga Kervinen, jäsen

Tervetuloa kuoromme kannattajajäseneksi

Kun haluat olla mukana kannustamassa ja kehittämässä naiskuoromme toimintaa,  toivoisimme Sinun liittyvän kuoromme kannattajajäseneksi.

Kaipaatko lauluelämyksiä? Liity kannatusjäseneksemme! Näin osoitat arvokkaan ja tarpeellisen tukesi naiskuoromusiikin esittämiselle ja edistämiselle!

Liittymisetuna saat uunituoreen UNTA KAUNISTA -äänitteemme, 15 prosentin alennuksen valitsemaasi Vocaliisojen konserttiin tänä vuonna ja uutiskirjeen toiminnastamme sähköpostiisi. Kannatusjäsenmaksu on 35 euroa kalenterivuodessa. Jäsenyyden voit antaa myös lahjaksi.

Jos innostuit, niin ota yhteyttä vocaliisat@gmail.com

Tule matkaamaan kanssamme laulun sävelin vuoteen 2023 ❤ 🎵 ❤

Voit lähestyä meitä myös tämän sivun alalaidassa olevalla lomakkeella.

Yhteistyökumppanit

Haluamme kiittää kuoromme toimintaa edistäneitä ja tukeneita yhteistyötahoja:

Rovaniemen kaupunki

Rovaniemen luterilainen seurakunta

Lapin ortodoksinen seurakunta

Oulun ortodoksisen hiippakunnan säätiö

Kuoron imagokuvausten kuvauspaikka: Rovaniemen Teatteri/Lapin Alueteatteri, Lappia talo

Valokuvat: Annette Wilson, Tatu Kantomaa  ja Kimmo Pallari

Yhteystiedot

Naiskuoro Vocaliisat ry:n toiminnasta ja taiteellisesta tuotannosta lisätietoa antavat

puheenjohtaja Ilona Lehmus, kuoronjohtaja Anniina Kervinen ja sihteeri/ rahastonhoitaja Sirkka Jokela vocaliisat@gmail.com

Tarvittaessa lähetämme mediakuvia, joihin on täydet käyttöoikeudet.

Yhteydenottopyyntö  tai CD tilaus

Kun haluat kuorostamme lisätietoa, tarjouksen  tai ohjelmistotiedustelun, lähetä meille mailia alla olevalla lomakkeella. Tällä lomakkeella voit myös tilata Kasvojesi edessä -CD:n, lähettämällä yhteystietosi ja kpl-määrän. Hinta 20€/kpl + postimaksut. Ennakkomaksua varten lähetämme tarvittavat tiedot vastausviestissä.

Otamme Sinuun yhteyttä viipymättä toivomallasi tavalla.

Nimesi (pakollinen)

Sähköpostisi (pakollinen)